4e Januari 2012 Nyttigheter

Har precis kräng i mig en stor skål med hemmagjord grönsakssoppa
Bor ju hos min vän Johanna här i Göteborg nu några dagar
Fick inspiration utav henne igår, för hon är så duktig och nyttig nu
Så det är lika bra att följa hennes råd
Ska försöka detoxa de kommande två veckorna
Har så mycket julemat och sötsaker kvar i kroppen så jag blir helt galen
För att vara lite girly nu måste jag säga att jag känner mig som ett fatso
Meeeen det är bara jag själv som kan ändra på den känslan
Nyttigare mat och ut och röra på flärret är det som gäller
Jag börja fokusera på maten veckan ut
Nästa vecka ska jag även övertala min PV till ett mer hälsomässigt val av mat
Men det vet jag att ha är med på
Dessutom blir det HÅRDTRÄNING nästa vecka
Inget gnäll men för näst fredag drar jag till Idrottsgalan
Så då måste jag vara hetare än hetast och fit och snygg och känna mig smal
Framför allt ska jag kämpa nu 1,5 vecka för att komma i ett par byxor och en smalklänning som jag måste ha
Go Go Go Emma Lang Go Go Go
NU TRÄNING, hejs svejs

Kommentarer
Postat av: Anna

DU ÄR SKITSNYGG! sluta säg att du är fet.. blir helt depp när du säger så =/.

2012-01-05 @ 16:06:53
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0