Back in Göteborg

ÄNTLIGEN har jag anlänt till min underbara Johan6 i Göteborg
Det var en hårt och tuff resa hit i snöoväder & blåst
Höll på att krocka och bli påkörd hela tiden
kaos!
Men det är väl bara att vänja sig vid vintervädret nu, PHU!
Nu sitter jag och Jojja och myser i hennes soffa och dricker te & snackar om livet & våra underbara men ibland frustrerande pojkvänner
Idag var en tuff dag. Hum, antar att jag är lite stressad inför vår flytt
Idag blev jag bara så matt, arg och alla krafter bara dog. Mitt glada humör bara försvann. Vart tog det vägen?
Allting kommer bli bra men vägen dit är lite knakig
Mycket planering, organisering och kanske lite framförhållning
Där är vi kanske lite olika jag och D. Men så länge vi möts på halva vägen och alltid avslutar våra konversationer som vänner så är jag glad. Idag var jag bara arg och frustrerad men framöver blir det säkert bättre eftersom vi båda vet hur vi ska agera i situationer som denna.
Sorry bästa PV, var bara tvungen att skriva av mig
Love you




Nu är det dags för mig att tagga tagga tagga
Imon ligger all fokus på Gothia innebandy Cup
Kommer bli AWESOME!
Det blir mycket uppdatering är ifrån.
Nu ska jag och fina J mysa vidare

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Oooops!

Hoppas lille "Kaa" är snäll och tar dig varsamt fram dit du ska... Puss

2012-01-04 @ 10:18:30
Postat av: Mamma Ingela

Ooops!

Hoppas "Kaa" är snäll och tar dig varsamt fram i trafiken dit du ska ;-)

Puss

2012-01-04 @ 10:22:40
Postat av: Mamma Ingela

så söta ni är :D // Sanna Lang vilken talang

2012-01-06 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0