Studiebesök i Malmö

Idag har klassen Turism & Service varit i Malmö på studiebesök
Vi läser destinationsutveckling nu
Malmö är ett bra exempel på hur en stad har förändrat sig genom tiden
Visst, alla städer har gjort det
Men dagens rundvandring var faktiskt väldigt intressant
ock var det svinkallt idag. Attsingen vad vi frös allihop
Det blev ändå en väldigt trevlig tur vi fick idag
Allt från centralen, stortoget, lillatorg, möllevångstoget, västra hamnen, dockan
Och lite andra stopp där mellan
En intressant och mysig dag med klassen
Som sagt kallt som tusan med härligt när solen stekte på
När vi var färdiga blev det en liten shoppingrunda
De rika de kan... Eller inte!
Jag förstår inte varför jag alltid låtsas vara rik, haha!
Jag kom hem med ett par nya vita jeans och en nya tröja, det behövdes :)
När jag skulle hem sedan skulle jag precis hoppa på tåget när jag insåg att jag glömt köpa biljett
Oh my god
Så där missade jag det tåget.. Så jag fick ta det söliga tåget hem
Nu är jag äntligen hemma
Fast nu på dirren ska jag och in pojkvän åka & sola..
MÅSTE få upp värmen igen efter idag
Sen blir det hem & ta en varm dusch sedan har jag beställt massage, Lovely!
Här är lite pics från det kalla men fina vädret i Malmö idag:
·
·
·
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0