new years eve

Oh my god. Började dagen med att sova till 14:30. Hallå???? Har jag någongång sovit så länge? Aldrig tror jag. Börjar iaf nya året med att vakna upp riktigt utvilad, så skönt!
Åh, gud så dålig jag var på att ta bilder igår. Jag var med min pojkvän i Borås och firade nyår hos hans vänner. De har nyss köpt hus och det var verkligen så himla fint. Det är nästan så jag blir mer sugen på att köpa hus än lägenhet. Jag hade på mig den lilla svarta. En riktigt cool klänning som kan knytas på många olika sätt. Nu hade jag knutigt den väldigt enkelt. Men det var för jag hade mitt nya fina halsband till. Åh det är så snyggt.
Det var en riktigt bra kväll och trevligt folk. Testade även en ny shot, såå god. Likör, blåbärsproviva och grädde på toppen. Alltså en Moranisse.
När jag kom hem till min pojkvän igår innan vi skulle dra iväg så hade han handlat en nya jacka till mig. Han är verkligen världens bästa <3
Här kommer några få bilder från igår, har nästan inga :/
Världens sötaste lilla vovve. Lovis :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt du är Emma! Vad fin du var på nyår! Och förresten, idag när jag såg VS-show så kunde jag lätt se dig gå på catwalken! Så det är så ;). GOOTT NYTT ÅR!

2012-01-01 @ 20:48:20
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0