My view

Ville bara visa att så här ser det ut utanför min dörr
Precis efter bilen på andra sidan gatan ligger havet
Bästa läget eller?
Jag är i alla fall supernöjd med min utsikt och närhet till vattnet
Tyvärr skymmer bron som tågen går på väldigt mycket
Men kommer blir himla härligt att bo här i sommar
Kanske jag ska lära mig att bada i havet även här i Sverige
Hum, får väl se vad sommar vädret har att erbjuda..
Gött att bara kila över vägen och sätta sig på restaurang Barfota & ta ett glas Rosé & njuta av solnedgången
Eller ligga och steka på playan. Åh jag längtar!
Ge mig sommar nuuu!
Idag är det i alla fall en härlig solig dag & det är jag glad för :)

Kommentarer
Postat av: johan6

Skriv upp mig... kommer komma ner och hälsa på :)

2012-01-30 @ 20:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0