Lördag 7e Januari Supertrötter

Tjena Hallå Hej
Ikväll känner jag mig som ett ursketet äpple
Jag är så sleten & trött så jag önskar att jag kunde få sova till 2013 startar
En dag kvar på världens bästa jobb
Det är verkligen kul att jobba på Gothia innebandy Cup
Men det är långa dagar & inte mycket sömn
Det är värt allt
Imorgon är redan sista dagen & då kommer jag befinna mig i Lisebergshallen
Där kommer jag ha hand om finalerna med världens bästa Pierre
Ikväll har jag & Johanna precis varit & handlat god sallad
Senare ska vi mysa till det med smoothie & lite poppisar :)
Därefter ska jag snarka järnet till klockan ringer 07:00 igen!

Kommentarer
Postat av: Johan6

Tack för en underbar vecka snäckan... å vilket team work vi har haft med maten.. vart nyttiga hela veckan:) Duktiga flickor :P

2012-01-07 @ 20:36:33
Postat av: sanna

du har det förjävla bra duuu!! puss

2012-01-07 @ 23:03:17
URL: http://talang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0