Lång dag!

Nu känner jag bara för att kasta in handduken & slänga mig i väggen
Sitter här som en slagen hjälte efter ett långt studiebesök med skolan idag
Dessutom en väldans lång kväll mitt uppe i flytten
Det är jobbigt, men det går framåt..
Var på studiebesök vid världsarvet Grimeton idag, väldigt spännande
nja, men väldigt fascinerad i alla fall. Coolt hur tekniken går framåt
Därefter begav vi oss till Gekås, Ullared
Fick en föreläsning & fick träffa Boris
Himla trevligt, god fika & verkligen ett företag som flugit mot stjärnorna
Kul hur ett sådant litet ställe kan ha blivit så stort
Efter det blev det självklart shopping inne på Gekås
Awesome eftersom jag & min pojkvän flyttade igår
Så det blev lite nya grejor till lägenheten, växter, krukor, lite badrumsgrejor & sådant
Nöjd med dagen ska jag nu slänga huvudet på kudden
Godnatt!
·
Några av mina fina klasskompisar:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0