JA-hatten på!

Yeeeees! Idag vaknade jag på ett strålande humör
Positiv & måndagsglad mötte min grupp vid biblioteket kl 9:00
& gissa vad som hade hänt över helgen...
Vinden hade vänt. Idag var vårt arbete inte alls jobbigt
Utan idag har det gått i en rasande fart framåt & vi alla har varit väldigt positiva
& komponerat ihop de mest smarta meningarna tillsammans
Helt galet duktiga har vi varit
Det var nästan så vi knappt förstod det själv när vi läste igenom arbetet innan vi gick hem idag
Shit vad grymma vi är!
Känns otroligt skönt att vi är igång så bra nu :)
Resterande tid som är kvar av denna dagen ska jag spendera med världens bästa Paula
Helt sjukt att jag inte träffat henne sedan hon kom hem från USA i julas..
Kommer blir en fantastisk eftermiddag
Tror vi kommer dra till IKEA och shoppa lite till lägenheten
Tror hon kommer vara ett ypperligt smakråd :)
Såhär har det sett ut de tre dagar vi pluggat på biblan
Kanske inte den mest optimala pluggplatsen, men goa soffor

Kommentarer
Postat av: Ingela

Gud vad härligt att höra! Go Go Go Girls <3

2012-01-30 @ 16:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0