I´m Back!

Hello I´m back!
Har varit iväg några dagar i Stockholm & haft det awesome
Har inte haft möjlighet att uppdatera & har haft strikta regler om att jag inte fått uppdatera
Vill i alla fall skriva att Idrottsgalan var fantastisk att få vara en del utav
Jag är väldigt glad att jag fick denna möjlighet att få vara med & se hur ett sådant evenemang går till
Det har varit väldigt spännande & givande
Eftersom jag inte får berätta så mycket mer ingående & tyvärr inte får visa några bilder
(vilket jag absolut accepterar) så kan jag inte skriva så mycket mer..
På min Stockholmstripp hann jag även med att träffa min barndomsvän, underbara My
Vi hade en mysig kväll & snackade skit fram till typ tre på natten
Vi hade mycket att ta igen & det var så härligt att träffa henne & uppdatera oss i varandras liv
Under lördagen gick vi & shoppade på stan & jag hittade lite nya fina inredningssaker till nya lägenheten
På kvällen mötte jag upp min fina Sara Fågel & hade en grym kväll med henne
Vi tog en spontan liten utekväll på ett ställe på Östermalm, Soap tror jag det hette?
Vi hade det himla trevligt, minglade, hängde vid baren, intog en god drink och gick därefter & köpte glutenfri korv med bröd (korv utan bröd) på hemvägen.. Mums!
Dagen efter vaknar jag i världens chock
Okeeej att jag hade bränt mig så in i tusan & mycket riktigt började jag fjälla lagom till Idrottsgalan
Jag såg hemsk ut under galan. Min hud hade spruckit i ansiktet & jag kunde inte ha smink under hela dagen..
Ja ja, om jag bortser från min hy dessa dagarna så har livet för övrigt varit damn GOOOD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0