Hej Hudcancer!

Hum, igår gjorde nog jag & min pojkvän världens sämsta grej
SOLADE, Åh vad skönt tänker ni..
AJ vad ont säger jag!
De gånger jag solar brukar jag ta intensivsolning i ståupp solarium
Då solar jag 10 minuter men igår gick det bara 8,40 typ?
Det gick liksom inte att trycka i mer pengar, det vara max
Så hardet aldrig varit innan och jag tyckte det kändes för lite med 8,40 min
Jag ville ju ha färg. Särskilt nu till helgen så jag måste vara brun & snygg
Så min pv bara: Amen skit samma, då solar vi bara två gånger på raken
Jag bara: Ja, smart det gör vi..
Hum.. super OSMART!
jag har aldrig varit så bränd. Klass 1 varnings brännskada
Hej hudcancer!
Inte ens när jag var i Australien brände jag mig så mycket
Detta är galet
Igår kunde vi inte ens röra varandra för vi båda hade så ont
Jag sov på soffan för att verkligen ha space och slippa ha ont
Men varje liten rörelse inatt har bränt så fruktansvärt mycket
Idag var det skola. Åh, good luck Emma Lang
Försökte kränga huvudet med smink, men nädå
Hello Crabb!
Detta har varit en painfull dag
Hoppas det röda lägger sig till imorgon, ska smörja hela mig med Aleo vera ikväll
Tyvärr tror jag att min dröm om att vara brun på idrottsgalan inte kommer uppfyllas
Eftersom jag lagom till måndagskväll kommer fjälla like never before
Lyckat? NOT!
·
Har tyvärr ingen bra bild men jag vill inte heller visa mig, haha!
De som såg mig i skolan idag kan intyga
Lärdom: Underskatta aldrig mer intensivsolarium
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0