Härlig morgon

Började morgon med ett härligt träningspass på Aktiverum. Var där igår efter skolan också. Det känns så skönt när jag prioriterar träningen. Jag mår så mycket bättre då. Så nu ska jag bara fortsätta såhär. Bra Emma Lang!
Nu sitter vi i partybilen påväg till skolan i Båstad. Igår hade vi en föreläsning hela dagen om storytelling. Den var riktigt bra. Trodde vi alla skulle sitta och somna efter våra intensiva dagar i Stockholm. Meeeen vi var verkligen med & det var en väldigt givande dag. Idag ska vi ha en föreläsare från Helsingborg/Ängelholm airport. Ska bli sååå kul eftersom jag förr hade drömmar om att bli flygvärdinna. Får se om jag drömmer mig tillbaka till de idag. I eftermiddag kommer engelskläraren Nick på besök & ska prata om världsarvsuppgiften vi ska göra. Så om ca två veckor blir det enskild presentation på engelska. Ska bli riktigt kul. Jag har valt opera huset i Sydney. Känns bra att jag varit där för de är så lätt att relatera till.
Jag vill väldigt glad att jag går denna utbildning. Det händer spännande saker nästan varje dag & vi sätts ofta på prövning. Mitt liv är fullt av roligheter just nu :) Ha en fantastisk dag. Det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0