Goodnight

Så avslutades kvällen helt fantastiskt med att jag blev tusen kronor fattigare
Men jag är helnöjd med mitt nya mineralsmink, Vilket kap
Fick produkter för ca 2500 för enbart 1000 :)
Jag har velat ha id smink väldigt länge nu för min hy är så himla dålig
Så jag har en känsla av att den kommer bli bättre av detta
Därför nu när jag börjar närma mig mina 25 år & börjar bli gammal måste jag börja ta hand om min hud ordentligt. Därför tyckte jag idag att jag var värd en förtidigt födelsedagspresent
Dessutom fick jag en box från Lancome som gåva
Perfekt, väldigt bra produkter och äntligen har jag fått min röda läppstift, utan att betala en krona för det
Jag var och kollade på ett rött läppstift i mellandagarna men kostade typ 400 kr
Det var jag för snål för att lägga på ett litet läppstift
Men nu fick jag det alltså for free, för jag hade spenderat så mycket pengar
Min pojkvän handlade också rätt mycket så även han fick en gåva så guess what?
Jag fick hans också. Så idag blev det mycket nya skönhetsprodukter
Förhoppningsvis ska min hy också bli bättre nu
Det är det som är prio ett!
Nu säger återigen en lycklig tjej Gooodnight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0