Fredagen den 13e januari mot Stockholm

·
I skolan idag hade vi en föreläsare från Malmö Convention Bureau
Vi fick lära oss om hur kongresser går till
Hon verkade ha et sjukt roligt arbete
När jag kom hem kom mamma som var snäll & körde mig till Lund
Men först åt vi lite lätt lunch
Så just nu sitter jag på tåget upp mot Stockholm
För på måndag ska jag vara med och arbeta på idrottsgalan
Vi ska träffas på söndag för information & genrep
Jag ska vara WebAssistent. Väldigt spännande!
Vet inte alls vad det innebär eller vad jag kommer få göra med det lär jag märka
Passar på att åka upp redan idag så jag hinner umgås med lite vänner
Ska möta upp min barndomsvän My på centralen kl 21 ikväll
Så har några timmar kvar här på tåget..
Sen imorgon blir det nog först häng på stan sen umgås med Sara Fågel på kvällen
Kommer verkligen bli en jättehärlig helg!
Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0