Fredag 6e Januari Info Valhalla center

Började dagen med en låååååång powerwalk med min "nuvarande" sambo Johanna
Så kallt men skönt & vi kände oss så duktiga
Därefter blev det rätt hem under täcket i soffan för lite värme, så sjukt kallt i hennes lägenhet
Idag jobbade jag på Gohita Valhalla center från 15:00 & kom precis hem
Har varit en riktigt bra dag
Var lite nervös när jag först kom dit
Kändes som jag hade NOLL koll
Shit åsså! Men efter en timme blev det bättre
Har varit kul och träffa så mycket folk idag
Vissa delar av dagen har varit en del att göra, senare på kvällen var det mycket lugnare
Men har jobbat med ett sjukt härligt gäng
De är riktig grymma och underbara förutom att de kallar mig Filippa Bark
Haha, det är fan ingen komplimang.. Men jag vet att dem älskar min ljuva skånska stämma här i Göte ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Ha ha ha... Kallar dem dig för Filippa Bark??? Ja ja något får man ju bjuda på =)

Du verkar stortrivas och det är ju jätteskoj. Det blir ju en erfarenhet som ingen kan ta ifrån dig.

Puss <3

2012-01-07 @ 15:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0