Busy sunday

Det är söndag & jag sitter återigen med huvudet nerbunkad i datorn & pluggar
Denna kursen var faktiskt mycket jobbigare än vad jag hade tänkt mig
Så nu är det bara att intensivplugga i 1 h innan det är dags för kören i Malmö
Var förresten i Malmö igår kväll också på fest ju
Det var trevligt med väldigt lugnt för mig & min syster
Fick en grym kommentar om att jag liknade Blake Lively.. Wow, vilken komplimang!
På förmiddagen var syster med familj här & vi fick det finare i lägenheten
Äh, nu MÅSTE jag verkligen börja skriva på arbetet...
·
Så här såg det ut igår: Magnus jobbade hårt
Vissa jobbar & vissa slappar..
I väntans tid testade några soffan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0