bölig tjej

Har precis suttit och storbölat, verkligen
För jag tittat på OC på tv. Helt sjukt
Jag har sett de avsnittet säkert minst tio gånger & ändå gråter jag. Otroligt!
Kanske är det för jag är lite stressad för vi har så mycket skolarbete på gång just nu
Eller också kanske för att någon var lite taskig mot mig idag & blev sur & bad mig dra år helvete på engelska
Så sjukt jäkla onödigt och oartigt tyckte jag
Jag prioriterar hellre att plugga än att sitta och leka lekar..
Nu har jag ätit lite mörk choklad & blivit lite gladare igen
Nu kommer snart in pojkvän & hämtar upp mig så ska vi ta en liten shoppingtur så då kommer jag bli ännu gladare
Får se vad vi hinner med, men planerna är Ikea, väla & maxi
Så nu ska jag gå och torka tårarna och bättre på sminket lite
:)

Kommentarer
Postat av: Linda

aaaaw lider med dig.... Vet hur det känns med böla till tv:n, Har dock aldrig sett oc. Jag kan böla till Madicken.....Bara det..... Hahahahaha. Sicken jädrans tur att mörk choklad finns. Mint smaken är lätt godast :)) Doppa småbitar i lite kaffe och låt det sen smälta i minnen. jooodiladihooooo säger jag bara!! Hoppas det blev lite schoppande med idag. ååååh, jag vill med till Ikea..... Avis jag blev... Får bli en tripp dit sen när lönen har chingat in. Ha det bäst, och sussa gott sen. PoK

2012-01-19 @ 21:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0