12e januari

Idag är det exakt en månad kvar till jag fyller 25 år
shit my god vad åren går galet fort
Idag är det dessutom min fina storasysters födelsedag. Stort grattis till henne <3
Tänkte ta tillfälle i akt att lägga ut min fantastiska önskelista
Here it is:
Så himla fin och dyr önskelista
Det som inte fick plats och jag vill tillägga på listan är
Apple höglurar
&
Kinesiska pengar? (vet ej valuta. Yen kanske?) till min kommande Kinaresa
·
Självklart blir jag glad för det mesta om man inte vill gå efter listan
Emms

Kommentarer
Postat av: angelica

Man tackar:) vi ska nog lyckas hitta något bra till dig. Love U

2012-01-12 @ 19:16:34
Postat av: Ingela

Klockor,väskor, smycken och sånt kan du ju köpa i Kina till en tredjedel av priset =)

Satsa på kina-pengar....

Puss hjärtat <3

2012-01-12 @ 22:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0