120103, sovmorgon x3

Tre sovmorgnar på raken. Bra start på detta året att få vila ut ordentligt. Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Då blir det jobb i Göteborg med Gothia innebandycup. Ska vara där onsdag till söndag. Det kommer bli väldigt intensivt jobb men det ska bli jättekul. Ska bli spännande på söndag om jag känner att det är event jag vill arbeta med i framtiden, det känns så just nu.
Nu måste jag börja göra något utav dagen annars kommer det bli soffhäng hela dagen lång.
Jag klarar inte chilla förlänge. Blir så rastlös!
Så nu ska jag börja packa ner min pv:s lägenhet
Därefter beger jag mig till min vän Johanna i Göteborg ikväll, som jag ska bo hos till söndag.
Have a nice day :)
Emms

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0