Yes, jag vann över min djävul

VS
Ängeln & djävulen tävlar varje dag
Jag älskar min ängel, hon får mig att må så bra
Men hon har lyst med sin frånvaro den senaste veckan
Djävulen, fy tusan hon är så hemsk
Hon har legat över mig och vunnit hela veckan
Jag har mått piss. Alltså jag har mått rätt bra. Men i tankarna har jag mått skit
Jag har varit så förbannat stressad inombords & haft NOLL motivation till att träna
Djävulen har tagit över livet totalt
Idag kämpade sig ÄNGELN tillbaka..
Äntligen! Masade mig till gymmet med min onda mage i förhoppning att må bättre
Började gå lite lät på bandet, sedan över till powerwalk
Messade min bästa träningspartner miss Hagert, så hon kom också ner till gymmet
Om inte hon hade kommit hade jag förmodligen gått hem
Alltid lättare när man inte är själv
När vi hade powerwalkat ett tag på bandet tog vi båda tag i det & började springa
Vad händer? Jag tar mig igenom MILEN idag! :)
Jag kickade djävulens ASS!
Självklart kände jag & miss H oss så sjukt grymma. Älskar den känslan
Nu ses vi på gymmet imon förmiddag igen. Härligt!
Hon har för övrigt varit här ikväll tillsammans med oss & spanat in melodifestivalen
Loreen, vilken grym låt alltså..
Sean Banan, han är så rolig men så sjukt äcklig, haha
Men resten var skit crap kasst!
·
Underbara miss Hagert på besök :)

Kommentarer
Postat av: Haggan

du e ju för söt...! :-) tack för ikväll darling! Vi ses i mon!

2012-02-04 @ 23:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0