Trevlig fredagskväll men j skit gluten!

Igår hade jag en fantastik trevlig middag här hemma
med mina två gamla kollegor Emelie & Edina
Det blev wine & dine mys!
Vaknade upp med världens magkramp i morse
Igår när jag skulle sova hade jag sjukt ont i magen & min mage var uppblåst som en ballong
Tänkte inte så mkt mer på det, utan mest att jag hade käkat för mycket..
När jag vaknade upp i morse hade jag världens magkramp & känner mig svag & skakig i hela kroppen
Åh noooo, nu slog det mig att jag fick i mig Gluten igår
Så sjukt jävla klantig är jag
Är så stolt över mig själv att jag lagat värsta middagen med efterrätt och allting var gott & glutenfritt
Sen sitter jag och kränger naturgodis???? Mitt kloka huvud?
Emelie påpekar till och med -Emma, kan du äta detta?
Hum, ja det kan jag väl? NOOOOOOO tydligen inte!
Kollade upp alla sorter på internet när jag vaknade
Gött kött! Blir en lyckad dag.. Hoppas min magont försvinner väldigt snart.. pallar inte detta!
NU säger jag hej till min världsarvsuppgift som ska redovisas på måndag
Dags & börja plugga. Jag ska redovisa sist av alla i klassen
Wihoooo, lycka till & ha allas uppmärksamhet
Får väl slå till med ett MEGAavslut, så det blir mig alla kommer ihåg ;)
Här är lite pics från vår trevliga kväll igår:
·
·
·
·
·
·
Nu är det plugg, vid min nya fina blommor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0