Tack så hjärtligt

WOW tack, verkligen! hade en så himlakul kväll igår
Tack så hjärtligt till alla som var med och förgyllde den
Jaha, idag fyller jag 25 år
Hipp hipp hurra, för mig själv idag
Fick en superfin present av min pojkvän idag
MIN KINA RESA betald :)
Wow, han är ju så underbar <3
·
Hade även hjälp utav mina två wildcard att planera festen & genomföra den på bästa sätt
Sara & Emmy var med som lagledare i varsitt lag
De känner mig väl & jag fick lexington handdukar, jättefiina tekoppar & te
Jag blev så glad & är så glad att de var med & förgyllde min kväll
·
Därefter dundrade mina fina klasskompisar in
Det blev en himlans lyckad kväll
De var så smarta & hade lagt ihop till ett presentkort på väla
Vilket är helt kalasbra eftersom jag hade önskat mig det
Så TACK alla fina klasskompisar :)
Det blev en kväll med mycket tapas, drinkar, lekar i ett himla bra sällsksp
som vi sedan avslutade nere på Helsing tillsammans
·
En helt fantastisk kväll & fler bilder kommer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0