Söndagsstek!

Hallelulja moment! Har käkat söndagsstek med potatis, brunsås, lingon, morötter, ärtor & inlagd gurka. Därefter efterrätt & sen kaffe.
Åh, jag är proppmätt. Tur jag stack å träna imorse så jag inte har så mkt ångest.. Så lyxig mat när
Vi besöker mamma & pappa. Alltid lika mysigt.
Nu sitter vi här & kollar Milan-Napoli sen blir de hem & öva lite till på engelska redovisningen till imorgon. Ikväll blir de
Nog lite festplanerande. Kommer ha rätt många olika former av firande nu när jag fyller 25! Haha, allt från brunchparty, birthdayparty, klassfest, skridskokalas & extrafirande med de jag inte lyckats pricka in ;) herregud jag kommer vara helt slut i slutet av februari men de kommer vara kul!
Plugg i sovrummet, men äntligen klar nu :) så nu gäller de bara att öva öva öva röda kvällen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0