sick

Hum för alla er som undrar hur jag & min pojkvän firade alla hjärtans dag igår
så såg det ut såhär:
·
·
jag har varit sjukt osocial här hemma de två senaste dagarna
Började känna mig sjukt kass i måndags & gick och la mig tidigt
Kunde inte somna, började känna febern komma
Vi hade sovmorgon på tisdagen och bara skolan 13-16
Men shit vad kass jag var när jag vaknade..
Sten fökyld, halsont & feber..
En klasskpmpis kom hit för vi skulle gå igenom lite inför eftermiddagens föreläsning
Jag var i valet & kvalet mellan att vara hemma & åka till Båstad
Jag ville inte missa första dagarna på företagsekonomin
Jag är så glad att jag kämpa mig dit igår & idag
Men sedan har jag typ sovit hela kvällarna när jag kommit hem från skolan
Stackars min fina pojkvän, jag är så sjukt osocial
Hatar att vara sjuk, fick dessutom ställa in en träffa med två tjejkompisar imon :(
Nu ska jag försöka ta alla krafter till skolan & försöka läsa på så mycket jag bara kan
Det är en så himla rolig & givande kurs
Men det är otroligt svår & jag får kämpa mycket
Nu ska jag vila vildare, sen förhoppningsvis orka med att läsa lite..

Kommentarer
Postat av: apple

Krya på dig stjärnan!

2012-02-15 @ 19:50:42
Postat av: Mamma Ingela

Neeej, stackare där :(

Hoppas du mår bättre i morgon. Skickar massa krya-kramar här. Puss hjärtat <3<3<3

2012-02-15 @ 20:09:31
Postat av: sanna

aww snuttelina.. hoppas du mår bättre snart <3

2012-02-15 @ 20:22:12
URL: http://talang.blogg.se/
Postat av: Linda

Naaaj, inte kul'.. Krya på dig! Kramisar

2012-02-15 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0