Rocka rockring

Efter att ha tagit det lugnt hela helgen
var det igårkväll dags för lite träning
Jag & min pojkvän var ute & joggade en runda
Upp till pålsjöskog & ner till havet
En liten runda men jag typ dog
Det tar så extremt lång tid för mig att återhämta mig
Så usch vad det var jobbigt
Idag tog jag en snabb unda till gymmet
Men det var inte kul, så övermkt folk
Så jag körde lite kondition i tjugo minuter
Sen drog jag hem & fortsatte med styrkan i vardagsrummet
Har fått låna en rockring med tyngder av mamma
Så är helt sönderköttad runt midjan nu & kämpade mig genom några styrkeövningar
Ska använda rockringen varje dag nu & hoppas på trevlig resultat!
·

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ser bra ut ;-) akta bara så du inte får getingmidja.... puss

2012-02-27 @ 19:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0