Oj dags att bli smart

Hej & hå vad längesedan jag räknade matte
Oh shit, idag började vi med företagsekonomi i skolan
Ser fram emot att lära mig tjäna pengar
Men ser inte fram emot allt jobb & kunskp jag måste banka in i mitt
huvud under de fem kommande veckorna
Kände mig så sjukt osmart idag, haha
Jag skyller på min intensiva helg,
att jag var lite trött i huvudet & förkylningen började blomstra ut rejält idag
Äh de kommer bli sjukt kul detta
Mitt team bestående av mig, Anna & Jenny kommer kämpa gärnet!
·
Jag säger som jag alltid sagt
Jag är smart..
Det tar bara lite längre tid ;)
ÅÅÅÅÅÅÅ
glömde berätta, vet ni vad jag precis gjort..
haft premiär på min Nespresso maskin
MUMS halleluljamoment!

Kommentarer
Postat av: angelica

Drack oxå en god latte precis. glöm inte att regga dig på nespresso.se sådu kan utnyttja tillgodopengarna för att köpa kaffe :)

2012-02-13 @ 19:38:04
Postat av: Linda

Åhh, så lyxigt det lät... Är allt lite avis :))

Hahaha, klart du är smart... Själv brukar jag säga att jag har lite "otur när jag tänker " går alltid hem hihihi

Berätta gärna sen hur man gör för att tjäna mkt pengar... Detta fixar du lätt. Ha en fin kväll. Kramisar

2012-02-13 @ 19:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0