Mys med mamma

Idag har jag haft massa mys med min bästa mammsi
Vi tog en runda på Jysk, Väla & Maxi
Blev en fika på Espresso House
Nu känner jag mig lite lugnare inför min födelsedag  :)
Det kommer bli så kul i helgen
Mamma har varit underbar idag, vi har haft supermysigt!
love you
·
Vidare har vi arbetat med vårt grupparbete i förmiddags
Längtar faktiskt till på fredag när det ska vara färdigt & presenteras
Just nu känns det som jag vill få det överstökat
Det kommer bli skitbra i slutendan
Nu har jag precis lekt hemmafru & lagat mat till mannen som kom hem hungrig från jobb
Självklart stod maten på bordet. Idag serverades korvstroganoff med ris
Nu blir de topmodell innan mer plugg!

Kommentarer
Postat av: CHRISTINA FRANK

Vilken fin bild på granna töser

2012-02-07 @ 22:20:12
Postat av: Ingela

Tack mitt hjärta för en supermysig dag... :-) <3 visst är det en grann bild

2012-02-08 @ 12:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0