mondaymorning

Solen skiner & här sitter en slagen hjälte
Ja det är så jag känner mig idag
Var tvungen att vaknar 6:00 för att köra Danne till jobb
MEN så börjar vi skolan kl 10:00 idag, det känns väldigt segt
Alltså skönt, om jag kunde fått sovmorgon
Det hade verkligen behövts
Jag hade en helt underbar helg
Igår var jag en aning trött, skulle bege mig till Halmstad på kvällen
för att sjunga där med kören
Det gick jättebra & jag hade fin support utav mina två klasskompisar Frida & Sandra
När jag kom hem sent igårkväll hade miin pojkvän
städat, diskat, ställt i ordnign & tvättat
Hallå, kan jag få det lyxigare?
Jag hade diskat alla glasen när jag gick, men det var allt
Han är verkligen en guldklimp den där mannen!
Nu sitter jag här & försöker kurera min kropp med god frukost & te
Halsen är inte den bästa & kände mig sjukt febrig inatt
Meeeeen, idag ska jag TÄNKA mig frisk
Jag vet att det fungerar :)
Have a nice day folks
·
En lycklig tjej men tårtan i famn :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Oj då hjärtat! Hoppas du kan kurera dig, jag skickar också en "krya-tanke" till dig.... Puss

ps. jag håller med, du har en fantastisk pojkvän ds.

2012-02-13 @ 09:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0