Konsert i Lund

·
Igår sjöng vi i domkyskan i Lund
Shit så maffig den är alltså
Vi var grymma & det var väl ca 150 personer där
Alltid roligare & sjunga för lite mer publik
Snart närmar sig Kina-resan
Då förväntar vi oss 1000-tals i publiken
Haha, I alla fall jag & Emmy
Kommer bli så grymt
Mår sådär idag, var ju inte ritkigt kry igår när vi skulle sjunga
Inte Emmy heller, men vi tog oss till Lund, trots vi var sjuka
Vi är grymma som offrar oss men vad gör man inte :)
·
Idag kom Emil & sanna
&
Sanna & Emil till oss på besök
Jaaaa, helt sjukt. Min lillebror Emil & min lillasyster Sanna
har varsin flickvän & pojkvän som också heter Sanna & Emil
Oh god, det är så jobbigt.. Men kul :)
Imorgon blir det skidskokalas för mig & då träffas vi alla igen..
·
Nu ska jag fortsätta förberedelserna inför en middag med god vänner ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0