Jag är chef!

Okej, så igår blev jag chef för ett nytt företag
Oh my god, vet de vad de gett sig in på?
Företagsekonomi, här kommer jag!
Äh, jag ska göra er alla lugna
det är en simulator business
Idag har jag, Jenny & Anna kämpa oss igenom dagen
Vi har startat företaget hälskitchen ;)
Vi ska driva en restaurang & så småningom ett hotell kanske, om vi vinner budet
Vi började provspela idag & det gick ritkigt bra första rundan..
Kolla så sjukt bra siffror, ökat sjukt mycket
Andra rundan.. NJA inte riktigt lika bra.. typ 121 000 back
Hum... Övning ger färdighet
Idag var det bara testspel, thank god!
Tror det är på fredag vi ska köra igång våra företag på riktigt
Fatta som jag måste råååååååååå plugga dessa dagarna
Men jag ser fram emot att bli en grym ekonom efter dessa fem veckorna
Det ska bli spännande att få testa på att vara "chef"
Hoppas bara jag inte driver företaget i botten
No pressure! Tur jag har mina kompanjor Anna & Jenny vid min sida ;)
Go Go Go!
Blir mycket att sitta vid datorn nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0