I get it!

Wohiie, för första gången gick det upp ett ljus
Jag förstår!!!!
kanske inte allt men lite i alla fall
Åh, så skön känsla
Nu när jag ar förstått ska jag bara plugga in allt
Men nu är jag inte så stressad inför test-tentan imorgon
Utan får göra vad jag kan
Imorgon är inte prestationen viktigast utan mer att försöka förstå
Jag är lättad, och mina chefskollegor för företaget var här ikväll & ska ha stort tack :)
Alla är nöjda, alla förstår, nu pluggar vi ;)
·
Idag började vi inte förrän till lunch
Vi har varit på studiebesök runt Helsingborg & besökt tre olika restauranger
Sundspärlan, Lagmarks & Gastro
Himla trevlig dag med ett stopp hemma hos Paulina i klassen
som bjöd på kyckling sallad till lunch, mums & tack!
Utanför lagmarks dök metro upp haha..
-Vem av er vill vara med i tidningen metro & berätta vad ni tycker om vädert?
Haha, jag reste mig direkt. Jag vill inte vara med där..
Om jag fick drömma vill jag vara med & få mittenuppslaget i tidningen Elle
Okej , omslaget hade inte heller varit fel
Men typ helst sucsess magazine ;)
Och hade velat snacka om annat än vädret
Men vi hade tre frivilliga själar som kommer ha sitt
moment of fame i tidningen imorgon :)
Här har ni de tre stjärnorna:

Kommentarer
Postat av: Ingela

Men hjärtat då.... Jag hade ju gärna läst om dig i tidningen :-) ha ha ha...

Skönt att det känns bra nu med plugget, jag är inte avundsjuk ett dugg, mycket kan jag men inte det som du håller på med nu....

2012-02-23 @ 20:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0