Hemsk dröm och stressat breakdown

Drömde om min mamma inatt
Att hon.. Dog :( ÅÅåååååå fy vad jag har varit ledsen inatt
Pratade precis med henne i telefon & jag var helt skakig & kan börja gråta
bara jag tänker tillbaka på det
Mamma ska snart opereras & hon har lovat att vakna ur narkosen
Men i drömmen gjorde hon aldrig det
Åh, vad jag & pappa grät tillsammans & kämpade för att kunna göra något, bara något
I drömmen var både min lillebror & lillasyster mycket yngre
så jag fick ta hand om de & försöka förklara vad som hänt
Allting kändes så konstigt att plötsligt inte ha någon mamma längre
Hela livet förändrades..
Nä usch fy jobbigt hemskt och helt sjukt det går inte att beskriva med ord
och det är jättesvårt att återberätta en så fruktansvärd dröm
och jag vill inte heller göra det
Jag är så himla glad att detta bara var en dröm men det är så galet
hur hela natten var så jobbig och jag kände mig motsatsen till utvilad när jag vaknade
·
Tror drömmen hade mycket att göra med att min kropp tog slut igår
Har kämpat flera dagar nu med den här förtagsekonomin
men jag förstår verkligen ingenting
Igår ville jag bara vara ensam & gråta & bryta ihop för att sedan komma igen
Men jag kom aldrig så långt.. Inget gråt, ensam är jag aldrig nuförtiden (jag gillar sambolivet)
, inget breakdown! Bara inombords..
Åh det var slagge inne i min hjärna
Negativa tankar, rädsla för att inte lyckas, prestationsångest, BLÄ!
Mitt mål för något år sedan var att komma ifrån allt detta
Äh, nu vet jag inte vart jag ville komma
Är forfarande så förvirrad.. Mycket att tänka på..
Måste hämta mig från drömmen, börja fokusera skola igen och
Jag vet, jag vet, jag vet
Allting löser sig..
När det gäller företagsekomonin, ska jag kämpa hela denna dagen
Sen är det test-tenta imogon..
Därefter ska jag bara NJUTA hela helgen med min underbara
familj, släkt & vänner!
Jag ska också ha egentid & bara få VARA!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Usch & fy vilken hemsk dröm!!! Det är så räligt när drömmar är så verkliga, Bläää.... Håller tummarna för morgondagen med företagsekonomin och önskar dig en härlig helg <3 Kramisar

2012-02-23 @ 13:13:22
URL: http://linda-lb.blogspot.com/
Postat av: Ingela

<3 Älskar er för mycket för att inte vakna ;-)

2012-02-23 @ 20:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0