Efterlängtad helg

Så då var det äntligen fredag
Började dagen med test-tentan i företagsekonomin
Hum, gick väl rätt hyvsatt ändå.. Så skönt!
Nu vet jag vad ag behöver läsa mer på inför den riktigt tentan
När jag kom hem kom mamma & hämtade upp mig
Så vi tog en runda till Maxi & Ikea.
Inom jysk också, men där fanns inga bra klappstolar
så vi fick allt bege oss till Ikea
Klart det var tusentals människor ute idag när det är löning
Men det var faktikt väldigt mysigt att spendera tid med mammsi
Nu har jag precis blivit fattig igen, så jag betalt alla räkningar
Det är kul att vara student
man är rik en halv dag, sen efter alla betalningar är man ur fattig igen
Men detta är iaf sista månaden vi har dubbelhyra
Nästa månad blir jag av med andra lägenheter så det är väldigt skönt :)
Nu sitter jag & dricker vin & väntar på min kompis Anna som är påväg hit
Ha en fin fredag!
Emms

Kommentarer
Postat av: christina frank





Du med ha det så sköööönt

2012-02-24 @ 17:05:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0