Dyr i drift?

Min pojkvän brukar säga att jag är dyr i drift
Men det här med att flytta kostar ju som satan i gatan..
Jag har kommit på att jag inte vill fylla hela mitt hem med massa IKEA stuff
Utan det finns så himla mycket mer som är så snyggt
Visserligen kostar det någon slant mer, men vill man verkligen ha något så spelar inte priset någon roll tycker jag
Jag försöker överlägga. Behöver jag detta? Eller vill jag bara ha det?
hum, Vi behöver ett nytt sovbord, vi behöver ett nytt matbord
Vi behöver nya stola? (Vill ha nya stolar för de inte passar in)
Tja, vi behöver faktiskt en del..
I och med detta, har jag bestämt mig för att lägga mina pengar på mitt eller ja VÅRT hem
Därför har jag bestämt mig för att jag önskar mig pengar till min kinaresa när jag fyller år
Kinapengar, kinapengar, kinapengar
Sen kan jag inte riktigt heller släppa den här älsklingen

http://kapselbryggare.techstuffon.net/nespresso-citizmilk-d120-top-3-av-10/

(vet inte hur jag gör för de ska gå och klicka på länken)

Tänkt vad härligt med en ordentlig svart och fin kaffemaskin

Så trevlig när man har besök hemma

Som dessutom har en enskild mjölkskummare

Jag har alltid velat ha en mjölkskummare

Så denna hade varit perfekt

 

Jaja, säger som min mamma alltid sagt till mig

önska önska runt i ring

Önska kostar ingenting ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0