Busy life

·
Jag vet jag är en stressad själ
Just nu är det så väldans himla mycket som ska fixas
I Skolan ska grupparbetet snart vara klart
Det enskilda ska presenteras på måndag
Snart börjar vi ny kurs i företagsekonomi
Jag är orolig över de två kommande praktikerna, hotell & evenemang
Vart ska jag vara? Kommer jag hitta någon praktik? Tar de emot mig?
När det gäller nya lägenheten känns det bra, men fortfarande grejer som måste fixas
Vill att allting ska vara klart innan jag tar hem folk här
Men snart fyller jag år, så jag har en deadline nu..
Den gamla lägenheten måste jag städa ut & flytta ut allting ur snart
Jag har en Kina resa som närmar sig med stormsteg
Dessutom en del små detaljer som måste fixas..
Tänkte sätta mig nu & skriva en lista på allting som behövs göras, så jag har lite koll
Sen blir det plugg ett tag därefter träning hade jag tänkt mig
Ciao sålänge!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Oj oj oj... Man blir ju stressad bara av att läsa inlägget ;-)

Men, en god idé med att skriva en lista så får man en bra överblick av sin situation och sen är det ju bara att stryka efter hand, smart!

Akta dig bara för magsår av stress.

Puss, älskar dig!

2012-02-01 @ 15:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0