Ångest!

Idag i skolan hade vi VD:n från Halmstad näringsliv på besök
Hon hade själv gått Turism & service, så hon var glad över att få föreläsa hos oss
Kul att se vilken resa hon har gått & nu är chef, coolt!
På eftermiddagen hade vi en föreläsning om personligt entreprenörskap
Väldigt intressant föreläsning där jag kände igen mig mycket från tidigare erfarenheter
Men det är alltid kul med något nytt & jag tar mycket med mig från idag
·
Ikväll har jag haft mina två festplanerare här på besök
Vi hade en liten mysig mackfika & de kom med mycket bra ideer till min klassfest
Jobbigt nog hade jag inte huvudet med ikväll eftersom jag bara har tankarna på vårt stora
grupparbete som ska vara färdigt på fredag
Jag och Johanna kämpade som tusan igår
Men vi missade vår handledning i skolan, så nu ikväll har jag precis pratat med handledaren
OH MY GOD!
Imorgon blir det plugg 7- hur länge som nu krävs...
Nu har jag laddat upp med te och halstabletter i hopp om att verkligen inte bli sjuk
Jag ska nu försöka skriva ihop allt han sa till min i telefon lite snyggt
så jag kan förmedla ändringarna till övriga gruppen imorgon
Förutom fyra sidor text om ändringar
tyckte han vi hade förstått arbetet rätt
ÅHHH TACK!
Ibland är det faktiskt ångest att plugga, dock vet jag att i slutendan
kommer det vara värt det. Vart enda dag & natt..
KÄMPA!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Go for it...

Det kommer gå hur bra som helst!

Skickar dig en "peppkram" <3

2012-02-09 @ 06:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0