& the winner is...

TEAM 2!
Shit vad grymt. Vinnare av gårdagens tävling på Gothia Cup. Jag kan ju inte annat än att känna mig lite nöjd. Jag som inte trodde jag kunde laga mat. Svingrymt jobb av mig, Rogge & Tompa :)
Idag är jag dock mindre nöjd. Sitter hemma för jag inte sovit många bluders inatt. Min visdomstand is killing me. När jag sväljer känns det som en kniv skär i halsen och så fort jag öppnar munnen stramar hela tandköttet vid tanden & värken så in i bomben. Det är inflammerat och det känns som en liten böld längst ner i munnen. Mums, härligt, jättekul. Not!
Trist att behöva vara hemma andra dagen på LIA:n. Jag knarkar tabletter & dränker mig corsodyl idag, hoppas på bättring. I morgon ska jag till tandsköterska Joja, som ska ta hand om mig. Men hoppas ändå det har lagt sig en aning så jag kan jobba.
Nu till något kul..Glömde berätta igår att jag fått jobb (en vecka). Jag arbetar nu under praktiken med Gothia cups innebandy turnering, så första veckan i januari ska jag vara här uppe & jobba med den. Väldigt roligt.
Äh, ska försöka göra lite nytta utav denna dagen ändå, har en del studier att ta tag i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0