Skola

Har redan hunnit avslutat förstakursen, som var Turistnäring. VG i kursen. Ja tack! Det var viktigt för självkänslan. Det var för mig ett litet bevis på att jag faktiskt valt rätt utbildning. Det är så mycket roligare att studera när det är något jag är intresserad av. Jag älskar skolan. Tänk att få ha den här känslan, att när det är fredag eftermiddag och skolan är slut börjar jag nästan gråta. Jag vill inte gå hem och ha helg. Jag vill vara kvar i skolan. Underbart är det.

Har gått i skolan sedan september och vi i klassen har haft så skoj ihop. Vi har varit på studieresa i London. Det var awesome. Vi har dessutom haft grymt bra gästföreläsare. De är så intressant och väldigt givande varje dag. Ska framöver i bloggen gå in lite närmre på våra gästföreläsare och uppdatera er bättre om vad jag pysslar med in school. Men jag hoppas ni tror mig. Det är så fantastiskt underbart att studera på Akademi Båstad. Love it big time!

 

Här kommer några få bilder från London och några utav mina underbara classmates.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0