last night, today, tomorrow

Idag har jag varit back on track, jobbade bara halva dagen igår pg.a. min elaka tand. Men igår kväll fick jag lite proffshjälp av min tandläkarevän Johanna, så hon satte en spruta i tandköttet och fixade bakteriedödande. Därefter hade vi en jättemysigt kväll hos henne och käkade tapas och snackade skit. Sov på hennes soffa och hade nära till jobb idag.

Spännade dag på Gothia idag. Ett eventmöte och ett marknadsmöte. Det känns kul att få omsätta mina teoretiska kunskaper i praktiken.

Imorgon blir det jobb på hemma plan. Gothia goes Skåne. Närmre bestämt Örenäs Slott . Snacka om hemmaplan. Ska bli skitkul. Så imorgon i bilen ner blir det till att intervjua Gothia cups turneringsledare, Lena Rönnefors. Exciting!

Ska bli skönt att slippa Göteborgstrafiken imorgon. Visst att jag hade blivit förbered men Oh my god.., Hellooo trafic. Har nu kommit på att jag aldrig kommer bosätta mig i Göteborg. Inte om jag måste åka genom Tingstadstunneln varje dag i alla fall.

That´s all. Avslutar med en sommarbild, of to work... Goodnight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0