Godmorgon

Oj klockan ringde 05:07.. Det var tidigt, men hoppade upp ur sängen eftersom jag har ett fantastisk möte på örens slott hemma i Glumslöv idag. Wihoo. Så right now: påväg mot Skåneland med Gothia Cup, awesome!
Annars har natten bestått av slagsmål.
Har fått två rejäla örfilar av min pojkvän inatt, den jäkeln. Undrar vad han drömde? Haha.. Mysigt att få gå upp samtidigt idag och äta frukost tillsammans.
Äh, nu måste jag fokusera på vägen.
Ciao bellos!

Fin start på morgonen med ett fint ordspråk:


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, kul att du har en blogg med :). Ja det tycker jag absolut finis! Aw på fredag hade varit super. Kul att du trivs på Gothia! PUSSS

2011-11-25 @ 15:48:27
URL: http://annananaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0