Första dagen på Gothia Cup

Först dagen på LIA:n avklarad. Kommer in tidigare än alla andra som jobbar där på Gothia/Häcken. Sätter mig i restaurangen och väntar. Vad händer? Hela BK Häckens A-lag kommer in och sätter sig runt mig & käkar frukost. Hallå grabbar…

Har haft en härlig första dag. Gått runt och hälsat på alla. Rekat stället.. Super schysst. Första dagen bestod utav av sätta mig in i allt. Hemsida, mail, telefon, möte. Lagom förstadags uppgifter. Kl 15 var det no more job. Utan då var det tävling som gällde. Sammanhållning mellan Häcken & Gothia. Väldigt spännande. Vi blir uppdelade i lag. Jag hamnar med två äldre fantastiska herrar. Tävlingen- Masterchef. Haha, jag som är sämst på att laga mat. På tid fick vi varsin matkasse som vi skulle göra en förrätt och en huvudrätt utav. Men shit vad alla var grymma. Var riktigt imponerad över mig själv. I can cook. Eller hade jag bara jävligt tur just idag. Alla rätter såg i alla fall väldigt proffsiga ut och bedömdes av styrelsen på sex personer. De skulle betygsätta upplägg och smak.

Haha, fantastisk första dag...


Kommentarer
Postat av: christina frank

Roligt att du trivs så bra och att du hittat rätt i fortsatta livet



Puss och kram

2011-11-21 @ 22:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0