Första advent

Första advent. Idag har varit en riktig mysdag. Vaknade upp hemma hos mamma och pappa. Åt frukost med dem, sen hjälpte vi (jag och min kille) till och ta ner julsakerna från vinden. Så nu är ljusstakarna och stjärnorna uppe på sin plats. Vi får hjälpa mamma med hennes julestök så mycket vi kan nu när hon fått diskbrock. Det är så sjukt synd om henne. Hon kan knappt röra sig och är helt förtvivlad nu innan jul. Det blev en mysig dag med julmusik och pynt. Lite senare på eftermiddagen kom min lillasyster hem så då bestämde vi oss alla för att dra in och käka middag på restaurang Haket i Helsingborg. Så fantastiskt god mat. Tog en snabb runda genom blåsiga kullagatan, handlade lite brända mandlar sen tog stormen över och vi körde hemåt..
Kolla vilken sötis, honom har jag saknat. Välkommen upp ur jullådan :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

<3 tack hjärtat för en mysig helg och all hjälp med första "julstöket"... Puss

2011-11-27 @ 22:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0