Emma Lang

Emma Lang goes emmslang. Studerar på Akademi Båstad. Där läser jag Turism och Service TRAC diplomerad koordinator. Tänkte uppdatera mina två studieår där genom min blogg här. Det är en fantastisk utbildning där jag får träffa föreläsare direkt från näringslivet nästan dagligen. De kurser jag läser är:

Turistnäring

Marknadskommunikation

Destinationsutveckling

Företagsekonomi

Hotellverksamhet

Projektledning och event

Reseproduktion och försäljning

Hållbarutveckling

Organisation och ledarskap

Trainée

Jag ser framemot dessa två år. Har hamnat i världens bästa klass. Det är sektvarning på oss, men på ett bra sätt. Följ mig här på min resa mot min ljusa framtid..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0