Tredje advent

Sitter här och myser med älskling. Mycket som har hänt dessa dagarna. Imorgon flyttar Daniel ner till Skåne och ska bo i min lägenhet medan jag är kvar här och ska bo i hans lägenhet. Det är så sjukt roligt, men så konstigt. Han har fått jobb i Helsingborg med väldigt kort varsel. Fick reda på det i torsdags och börjar imorgon på måndag. Galet.. Hallå sambolivet här kommer vi. Så nu letar vi lägenhet för fullt. Vi kan inte bo i min lilla etta.
Äh, vi får kämpa på dessa veckorna och hoppas på att allt löser sig fort. Har
massa annat i huvudet, med praktiken på Gothia Cup. Där jag har en vecka kvar och vill avsluta på bästa sätt och känna mig redo inför innebandycupen efter nyår då jag ska komma tillbaka och hjälpa till och jobba. Dessutom har jag mycket skolarbete som spökar. En tenta snart, som jag borde börjat plugga på för längesedan. Sen mitt arbete som har deadline på fredagkväll. Wioooo, jag har att göra i veckan.. Go go go Emma Lang! Nä, nu klagar min pojkvän på att jag är osocial. Så nu blir det filmkväll.


Kommentarer
Postat av: Billan

Åh vad glad jag blir för er skull :) Sorry att jag inte hade tid att snacka i lördes, men vi hörs snart ! Puss

2011-12-12 @ 13:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0