Mysdag

Igår blev det sängen som vann. Sängen VS Utgång vadet ;)
Det blev Glee Maraton hela natten. eller iaf till jag somnade.
Idag har varit en riktigt slappedag. Vi sov läääänge, sedan åt vi frukost till slutet av Harry Potter som gick på tv. Därefter gick vi ut på stan en runda och gick en promenad, köpte varsin chailatte på Espresso House, handlade mat och traskade hemåt. Sen mös vi framför Skönheten och Odjuret som gick på tv. Åh, så underbar den filmen är. Nu har vi precis ätit mat som min pojkvän lagade. Lyxigt värre. Nu ska jag kränga daddlar inlindade i bacon till efterrätt i väntan på Victorias secret show. Wooooooe, äntligen! Har längtat hela året. Så sjukt vackra modeller. Alla brudar vill vara som dem , alla killar vill vara med dem. Min pojkvän höll inte med men så är det, jag vill iaf vara en utav dem. One of my big dreams! Tänk de självförtroendet & egoboosten man hade fått utav att gå där med sin heta kropp och visa upp sig för hela världen. Jag kan se mig själv där på catwalken! Någongång.. ÅH jag dör så snygga dem är, där ligger jag i lä. Äh, skit i de nu ska jag kränga lite mer :P

Kommentarer
Postat av: Ingela

Dadlar med bacon???? Kan det vara något? Har jag aldrig testat....

2011-12-26 @ 22:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0