Måndag!

Helgen var helt fantastisk och intensiv med idol, event, fest, kör och mys hos familjen! Har hunnit med sjukt mycket och festen för min storebror och hans sambo var så nice. Vi blev bjudna på Tupp.. Den var magiskt god.
Måndag idag, startade dagen med att kolla igenom alla julkalender avsnitt på bussen till Göteborg. Den är faktiskt rätt
bra tycker jag.
Dagen har gått rätt fort. Två möten, promenad med kollegorna på lunchen och mycket planering och jobb nu inför den kommande innebandycupen. Jag och en kollega har varit och rotat fram material från ett utav Gothias alla lager.
Nu är jag påväg hem, älskar Göteborgs upplysta gator. Liseberg ser mysigt ut. Ska försöka komma dit i veckan. Nu ikväll blir det powerwalk med världens bästa kille :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0