Lycklig

Jag har de finaste vännerna, bästa familjen och en underbar pojkvän <3
What more can I wish for?
Ja, givetvis önskar jag mig prylar och sådant. Men på kärlek är jag rik & det älskar jag.
Hänt mycket på de senaste dagarna. Jag och min pojkvän har fått en lägenhet.
Åh, så skönt. En tvåa på Fria bad som vi får ha till jag har slutat skolan, minst.
Det är helt fantastiskt!
Den ligger ett stankast från havet och har sundsutsikt från balkongen.
Vi flyttar 1/2. Men förmodligen har vi tillgång lite tidigare..
Just nu känns allt kaos. Nu trängs vi i min lilla etta.
Det kommer mer och mer grejor in här hela tiden, från hans lägenhet.
Försöker ta ner lite efter varje besök i Borås.
Så efter denna helg kommer vi ha varsin bil med massa grejor med ner.
Samtidigt ska jag försöka städa lägenheten här och packa ner allt här.
Det är KOAS!
Men om någon vecka när alla är klart blir det skönt.
Jag är lycklig

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh. Grattis till nya lyan. Shit vad gött!! Ha en underbar nyår i Borås :)) Kramisar >3

2011-12-31 @ 14:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0