Lurad

Jag som trodde snön hade försvunnit. Den var helt borta i Göteborg när jag slutade praktiken idag. Men när jag kom hem till Borås snöade här och det var så mysigt. Gick och köpte mig en chailatte och strosade i lugn takt hemåt och njöt av vintervädret. Höll dessutom på att knalla rakt in i två guldpojkar. Christoffer Andersson och Mattias Lindström från HIF. What? Amen hallå, vad gör ni här grabbar? Haha, så skumt. Här är några fina vinterbilder från promenaden hem ikväll.
image description

Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh, fubbis.. Jag vill med ha snö :)) Lyllo dig, jaja, den kommer väl till Skåne i mars/april eller ngt Hahahahahaha. Du verkar trivas riktigt bra "där uppe" Mysigt!!!! Hörs & ses snarrt igen. Kramisar & hälsa

2011-12-07 @ 06:48:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0