Laddar

Jag har varit så frustrerad i 22 timmar. Igår när jag kom hem satte jag in min iphone i min macbook. Så skulle jag uppdatera telefonen. Men den bara dog. Så jag hr inte haft internet eller mobil i 22 timmar. Ångest! Gud vad beroende jag är alltså. Det kändes som hela livet bara försvann. Ingen mat hade jag heller hemma vilket gjorde mig ännu mer irriterad. Nu är jag dock med på banan igen. Sitter hemma hos min underbara familj, har fått mat i magen och mina problem är lösta. Nu laddar jag inför konsert med kören. Vi har samling om en halvtimme. Ska göra två julkonserter här i Glumslöv ikväll. Ska bli så mysigt och det kommer bli så bra.
Imorgon är det skola igen. Känns mega konstigt. Men det ska bli så roligt att träffa alla igen.
Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0