Jullov

Åh, gud vad jag njuter. LEDIG!
Känns som det var år och dagar sedan de senast var. Ska börja jobba den 27e så nu njuter jag fem dagar med massa julmys. Ska träffa familj, släkt, vänner. Underbart!
Har bara gått och myst hela förmiddagen. Gick upp och åt frukost med min pojkvän. Därefter har jag tvättat, diskat och nu ska jag snart kila iväg och sola. Sen blir de julshopping med älskling innan vi beger oss hem till Glumslöv för middag med familjen. Lillebror, hans gravida fina flickvän och moppsarna kommer hem idag <3 Sen blir de hem på julfika och mys hos mormor. Gud det är sådana här dagar jag älskar!
Har som sagt Jullov, avslutade i skolan med två tentor igår. Först en muntlig grupptenta där jag och mina två classmates öppnat ett hotell i New York. Vi skulle använda oss av alla verktyg vi fått lära oss i kursen. Vår idé var 2SEASUN HOTEL. Ett säsongsbetonat hotell med sommar och vinter. Jäkligt coolt blev det. Här är två bilder nedan om hur vår bar/lounge hade sett ut. Så den tentan var jag nöjd med. Den andra skriftliga handlade om Marknadskommunikation som vi läst. Hum, jag är stennöjd om jag är godkänd!
Men nu ska jag försöka släppa tentorna och njuta av min ledighet...

Kommentarer
Postat av: Billan

Vad skönt med ledighet! En annan har tre böcker att läsa och skriva uppsatser om. Haha, men jag fick iallafall all rätt på försäljingstentan 80 av 80 poäng!!! God jul muttisen !

2011-12-22 @ 16:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0