I´m back

Dålig uppdatering i veckan. Men nu är sista veckan på praktiken är gjord. Det har gått otroligt fort. Jag har haft fyra väldigt givande veckor på Gothia Cup. Jag ska tillbaka den 4 januari för att hjälpa till att jobba på innebandyturneringen. Då ska jag ha lite olika uppgifter. Allt från att hjälpa till på öppningscermoni på Scandinavium till att sitta i informationen på Valhalla och sista dagen hålla i finalerna  som går i Lisebergshallen.
Nu är det MASSIVE plugg som gäller. I´ve got a little bit Panic!
Kolla en den snygga granen jag klädde på Gothia. Jag har varit en alltiallo där faktiskt. Men jag älskar julen, så allt som hade med den att göra tog jag på mig. Vi hade en glöggkväll för projektledarna som gick väldigt bra. Då fick jag och en kollega köpa in alla grejor som behövdes. Dessutom fick jag packa 35 julklappar till dem. De blev himla bra. Innehållet bestod av årets glögg, en fin ljuslykta/skål som var fylld med praliner och cellofan runt, en lite finare exklusiv chokladkartong, en påse bilar och en Amaryllisblomma. Jag fick själv en sådan paketpåse av min handledare dagen efter. Wow en julklapp till mig, så gulligt Undrar vad som är i?
Jag är supernöjd med praktiken och det ska bli kul att komma tilllbaka efter nyår.
Äh, MÅSTE verklgen ta tag i studierna nu. Ångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0